Важните роли, които за малко да отидат при друг

osnovna-The-Notebook-809x298
Важните роли, които за малко да отидат при друг
Бритни Спиърс в „Тетрадката“.
Певицата точно е стартирала с „актьорската си кариера“, която не е особено дълга. Но се пробва за „Тетрадката“, за което Гослинг казва, че е била наистина добра. Но ние се съгласяваме с Рейчъл Макадамс, която твъди, че това щеше да е съвсем различен филм.
Том Ханкс в „Когато Хари срещна Сали“. 
Най-известната сцена с фалшив оргазъм не идва от нито един секс или порно филм, а от тази романтична комедия, която прави Били Кристъл някак по-харесван от жените. Ханкс и Мег Райън имат техни си моменти, а този щеше да им е първият... Но се оказва, че Били Кристъл е бил по-добър тогава. Но винаги ще имаме „Имаш поща“.
Мишел Пфайфър в „Мълчанието на агнетата“.
Естествено, че откриваме прилика между Пфайфър и Джоди Фостър, но истината е, че трудно можем да си представим друга актриса в тази роля. Освен това агент Кларис Старлинг печели „Оскар“ на Фостър за най-добра актриса. Пфайфър всъщност е първият избор на режисьора, но тя отказва филма, заради насилието в него.
Дейна Дилейни в „Сексът и градът“.
Преди Сара Джесика Паркър изобщо да бъде обмислена за ролята на един от най-изестните женски сериали на всички времена, Дарън Стар, който създава шоуто базирано на колонката на Кандис Бушнел, я предлага на своята приятелка Дейна Дилейни. Тя отказва, защото смята проекта за странен и смята, че вече е снимала прекалено много филими и сериали за секс.
Джони Деп в „Почивният ден на Ферис Бюълър“.
Ролята, която прави Матю Бродерик икона на младежото кино в Америка е предложена на Джони Деп, но той отказва, тъй като графикът му е много натоварен. По онова време той се пробва и в киното и в телевизията. В крайна сметка и двете неща са за добро.
Джон Траволта във „Форест Гъмп“.
Втори „Оскар“ за Том Ханкс, което го превръща в един от малкото актьори печелили най-престижната награда в две поредни години. Но това нямаше да се случи, ако ролята беше получил Джон Траволта. Робърт Земекис я предлага първо на Траволта, който е звезда по онова време и той отказва. За сметка на това Том Ханкс казва, че е прочел сценария за един час и веднага казал „да“ на филма.
Ерик Столц в „Завръщане в бъдещето“.
Късметът обича смелите. Години преди „Форест Гъмп“ Робърт Земекис прави първия си голям филм – „Завръщане в бъдещето“, по онова време дори не се мисли, че това може да стане трилогия. Земекис и Боб Гейл, който е сценарист, искат Майкъл Дж. Фокс за ролята, но от сериала „Семейни връзки“, където той играе не го пускат. Затова Земекис и Гейл взимат Ерик Столц и дори сниат две седмици с него. Кадрите със Столц като Марти Макфлайл може да откриете онлайн. В крайна сметка Земекис стига до вярното решение – маха Столц и се бори със зъби и нокти за Майкъл Дж. Фокс.
Никол Кидман в „Мистър и Мисис Смит“.
Ако това се беше случило, гарантирам, светът на звездите, щеше да изглежда различно. Една от най-известните двойки в Холивуд в момента най-вероятно нямаше да съществува. Никол Кидман е избрана за ролята първоначално, но й се налага да откаже, защото в този момент снима „Степфордски съпруги“ и не успява да комбинира графика между двете. В крайна ролята е дадена на Анджелина Джоли и нататък историята я знаете.
Кейт Уинслет в „Дневникът на Бриджет Джоунс“.
Кейт Уинслет е кастната за ролята на Бриджет и всъщност екипът много я харесва. Преди нея пробват и британската актриса Емили Уотсън. В крайна сметка за учудване на всички, ролята на сладката пухкава британка отива при американката Рене Зелуегър, което пък я прави звезда. Причината е, че в крайна сметка екипът отхвърля Кейт Уинслет като вариант, тъй като по онова време я намират за прекалено млада, за да играе 30 и няколко годишна жена.
Натали Потрман в „Ромео+Жулиета“.
Баз Лърман харесва страшно много младата, точно изгряла с „Леон“, актриса Натали Портман. Затова след като избира Леонардо ДиКаприо за ролята на Ромео, я пробва за Жулиета. За съжаление, по онова време Натали е на 13 години и макар това да е горе-долу реалната възраст на Жулиета в творбата на Шекспир, то на екран, особено до 19 годишния ДиКаприо, изглежда нелепо. В крайна сметка ролята отива при Клеър Дейнс, която е 17 години по онова време.
Споделяне
Харесва ми
Споделяне