Тази седмица Uber актуализира своето лого и брандинг, разделяйки се с добре познатото ни “U”. Ако все още имате инсталирано мобилното приложение на Uber, въпреки че услугата за момента е забранена в България, ще видите един нов дизайн.
Uber заяви, че иска да направи по-лесно добавянето на допълнителни продукти към портфолиото си с течение на времето. Напоследък компанията агресивно разширява съседни услуги като доставка на храна, така че в в обяснението има смисъл.
Изпълнителният директор на Uber Травис Каланик каза, че новата марка „празнува нашата технология в градовете, които обслужваме,“ и изоставя резкия черно-бял външен вид в полза на приглушени цветове, които се различават в зависимост от региона. Екипът е прекарал месеци в проучване на архитектурата, текстила, природата, изкуството, модата, хората и още, за да излезе с автентични идентичности за страните, в които Uber работи„, казва Каланик.