shareit

Хайди Клум разгорещи Maserati

| от |

Топ-моделът Хайди Клум се снима в новата рекламна кампания на автомобилите Maserati, предаде агенция Фокус.

Heidi-Klum-and-Maserati

Италианският производител на коли от луксозна класа избра 40-годишната красавица, която стои отлично на фона на спортните автомобили. Майката на четири деца, Лени, Хенри, Джоан и Лу, която, според слуховете, се е върнала при бившия си съпруг, певецът Seal, изглежда изключително младолика и сексапилна.

За представянето на своите модели на северноамериканския пазар, италианската компания Maserati избра за лице на рекламната си кампания известния топ-модел Хайди Клум, съобщи сайтът на компанията www.maserati.com.

Фотограф е италианският специалист Франческо Карозини. Фотосесията е публикувана най-напред в специалното приложение към списанието Sport Illustrated. Самата Хайди коментира сдържано участието си в кампанията. „Прекарах прекрасно времето си в компанията на Maserati и Франческо”, каза немско-американският топ-модел Хайди Клум, която е известна още и като телевизионна водеща, предприемач, телевизионен продуцент и дори актриса. Във фотосесията Хайди Клум позира на фона на Maserati GranTurismo Convertible, Maserati Quattroporte Zegna Limited Edition и новия Ghibli.
В чест на пускането на своите модели Ghibli, Quattroporte и GranTurismo на северноамериканския пазар, както и по повод отбелязването на 100-годишнината на компанията, автомобилният производител пусна 7-странична илюстрована брошура, озаглавена Beyond the Swimsuit (Отвъд банските), която стана специално приложение към популярното списание Sports Illustrated Swimsuit, пуснато в чест на 50-годишнината на изданието. Кампанията демонстрира сцени от живота на знаменитите жени. Хайди се представя в стилна разкошна рокля на фона на модела Quattroporte Ermenegildo Zegna Limited Edition, демонстрира деловия си стил заедно с модела Ghibli S Q4 и се отправя в търсене на приключения със състезателния GranTurismo MC Trofeo.

Генералният директор на Maserati S.p.A Харолд Вестер, разказа за маркетинговата стратегия на бранда: „Започваме следващите си сто години като през 2014 година участваме в една от най-успешните реклами на Супер Боул под названието „Strike”, в която участие взимат всички нови Maserati Ghibli, а така също разширихме и нашето участие с помощта на такава крупна културна марка като 50-годишнината на Sports Illustrated Swimsuit”.

wp_ghibli02-1920x1200

Ghibli е първият от средноразмерните спортни седани с четири врати на знаменития италиански автомобилен производител. Оборудван е с двигател на Ferrari и 3-литров V-6 агрегат с две турбини с мощност до 345 конски сили. Докато Maserati Ghibli 2014 струва около 66,9 хиляди долара, специалното издание на Sports Illustrated Swimsuit с Хайди Клум и Maserati може да се намери на прилична цена, а също така е достъпно и в интернет.

 
 
Коментарите са изключени за Хайди Клум разгорещи Maserati

Повече информация Виж всички