Alfa се завръща

Arturo Rivas
Снимка: Артуро Ривас
Alfa Romeo Guilia Quadrifoglio
Снимка: Артуро Ривас
Окачването с двойка триъгълни рамена на колело отпред и многораменно отзад върши отлично работата си.
Снимка: Артуро Ривас
Дори в извънграничната зона Quadrifoglio се контролира лесно и се стабилизира с подаване на газ
Снимка: Артуро Ривас
Удобно разположение на органите за управление, отлична ергономия за спортен автомобил и високо качество в интериора
Снимка: Артуро Ривас
Всичко, от което се нуждае един спортен седан: V6 битурбо от Ferrari, перфектни седалки, къс ход на скоростния лост, изключвана на етапи ESP и управляеми амортисьори.
Снимка: Артуро Ривас
1955: Giulietta Berlina
Компактният модел е призван да привлече нов кръг от клиенти, след като преди това Alfa Romeo е присъствала на пазара главно със скъпи машини.
Снимка: Артуро Ривас
1963: Giulia 1600 ti Super
Най-мощният вариант на следващия модел развива 112 к.с. – почти нечувано много за шейсетте години. Версията ti Super на Giulia участва в състезания.
Снимка: Артуро Ривас
1964: Giulia 1300
Мнозина мечтаят за спортния седан ti Super, но повечето могат да си позволят само по-слабичката Giulia 1300; тя се появява година по-късно и се радва на голям търговски успех.
Снимка: Артуро Ривас
1974: Nuova Giulia
Единайсет години след дебюта си Giulia е обновена. Новата версия може да бъде разпозната по двойните фарове с еднаква големина. Преработени са ходовата част, спирачната уредба и двигателите. В Италия се предлага дори дизелов мотор.
Снимка: Артуро Ривас
1977: Giulietta
Модерни времена, модерен дизайн. Ниската предна и високата задна част отличават Giulietta от Giulia. Скоростната кутия до задния мост (transaxle) осигурява добър баланс на ходовата част.
Снимка: Артуро Ривас
1985: Alfa 75
75 се смята за усъвършенствана Giulietta – поне пътническата кабина е същата. За последен път в модел на Alfa Romeo от средния клас е използвано задно предаване. Върховата версия получава шестцилиндров мотор.
Снимка: Артуро Ривас
1992: 155
Апогей на клиновидната странична линия. В техническо отношение 155 вече е изграден върху платформа на концерна майка Fiat и поради това задвижва предните си колела.
Снимка: Артуро Ривас
1997: 156
156 въвежда модата на скритите дръжки на задните врати и получава награди за дизайн. С версията GTA възкръсва прочутата спортна серия, този път с V6 мотор.
Снимка: Артуро Ривас
2005: 159
Мощните двигатели са комбинирани с двойно, а останалите – с предно предаване. Както и в предишния модел, ходовата част е със спортни настройки.
Снимка: Артуро Ривас
Споделяне
Харесва ми
Споделяне