Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.
И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.
Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.
Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-то издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.
Стартът има честта да даде Мария Георгиева, главен редактор на ELLE България. В масовата представа това означава: поне две секретарки, на които перманентно да крещи; поне един шофьор, пред когото надуто да мълчи; поне стотина роклички, обувки и каквото още се сетите от най-новите дизайнерски колекции, от които да си избира всеки ден; поне трима фотографи, които да се молят пред вратата ѝ; поне трийсет редактори, които да треперят, когато я видят… Че нито едно от тях не е вярно, вече сме ви разказвали тук.
Преди 2 години Мария ни представи любимите си песни: случайно или не точно 13 на брой. Сега дойде ред и на рекламите.
Любимите реклами на Мария са три, а причините съвсем прости, но пък изключително важни. Първата реклама е в списъка, защото е красиво направена. „Все пак е на режисьора Баз Лърман“, уточнява Мария.
Втората реклама в селекцията доказва, че понякога семплите визии са гениални:
За финал, защото усмихват, две реклами от поредицата с бебета на Evian. „Цялата поредица е велика!“, смята Мария.
Най-вече тази:
Очаквайте следващите ни предложения след седмица, а ако имате своя любима реклама – посочете ни я в коментарите. На финала ще направим специална селекция от читателите на Chronicle.