15 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Ана Динкова

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-то издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Стартът имаше честта да даде Мария Георгиева, главен редактор на ELLE България, а миналата седмица ви представихме любимите реклами на журналиста Златимир Йочев.

Днес продължаваме с Ана Динкова, консултант по корпоративни комуникации, бизнес етикет и личен имидж и съ-основател на агенцията за дигитален маркетинг trinitix. Списва личен и много женски блог, в който подобно на дамска чанта (както подсказва и името му – Ana’s Handbag – има какво ли не – от тирбушон до детски книги, от рецепта за десерт до ревю на козметика.

Ето какво сподели тя с нас за любимите си реклами:

Харесвам реклами, които или носят добро настроени или имат смислено послание и такива с откровен Girl Power контекст. Пристрастна съм към новата реклама на Shedd, защото участвах в нея – заедно с още няколко модни/лайфсатйл блогърки. Освен, че с момичетата сме ангажирани като бранд-посланици на Shedd – приложение за мода, с което можете да купите и продадете дрехи, аксесоари, чанти, обувки – изобщо всичко свързано с модата, намирам за супер-находчиво да се снимат „истински“ жени, а не само модели, актриси и танцьорки:

Като изключим пристрастието ми, харесвам реклами, които имат контекст извън „използвай този продукт, защото е по-добър от онзи продукт“, харесвам послания и каузи, които целят да направят света една идея по-добро място. Като жена и като майка на момиче обожавам послания, които най-общо надъхват децата и в нашия момичешки свят носят girl power послания. Като така харесвам цялата кампания #LikeAGirl на Always, като ето този клип, който се появи преди Олимпийските игри в Рио тази година:

Обожавам тази реклама на Dove, в която жени първо описват себе си, после други жени ги описват на художник, който не ги вижда и после сравняват двете рисунки. Резултатът е покъртителен и това говори много за тежката самокритика, на която жените се подлагат:

Харесвам и тази реклама, която показва колко фалшиви могат да бъдат модната и бюти индустриите:

За финал – за една от любимите ми реклами този сезон, всъщност тази година е тази на H&M, която на мен ми действа като абсолютна прослава на женствеността във всичките й разновидности, цветове и форми:

Очаквайте следващите ни предложения след седмица, а ако имате своя любима реклама – посочете ни я в коментарите. На финала ще направим специална селекция от читателите на Chronicle.

 
 
Коментарите са изключени за 15 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Ана Динкова