Нещата, заради които се влюбихме в новия VW T-Roc

IMG_1654
Само погледнете този интериор. Ние си признаваме, че ни размекна. Не само с кожените седалки и формата им, но и с пространството, което крие този звяр. Багажникът с обем 445 литра успя да побере багажите ни и да остане място  за още толкова.   Това е едно от нещата, които ме изненадаха още с влизането, тъй като не очаквах от градски автомобил да разполага с толкова пространство. А още  със сядането на шофьорското  място с него се сработихме и турбодвигателят си каза думата.  Обичаме го!
Казахме, че тази кола е с \"тяло на атлет\", но сега е време й да ви разкажем за \"интелекта й на учен\".  Подминаваме безупречната навигация, с която се справихме повече от лесно, само с няколко натискания  на екрана, и продължаваме нататък.  T-Roc разполага с високотехнологична инфотейнмънт система със сензорен екран с диагонал до 8 инча. На централната конзола се намират  функциите Start-Stopp-система, ESC, аварийните светрини, асистент при паркиране, управлението на климатичната инсталация и подгряването на седалките – и всичко е разположено на най-удобната за шофьора височина. И тъй като успяхме да покараме и в почти непрогледната утринна софийска мъгла, ви успокояваме - можете да разчитате на Front Assist системата с функция за аварийно спиране в градски условия. Ако успеете и с този автомобил да си спечелите някоя псувня на пътя, не сме сигурни, че вашата кола е изобретена.
Предната част е с широка решетка (и интегрирани в нея двойни светлини) и LED дневни светлини.  Изработена е така, че дори в тъмното да можете да познаете, че срещу вас стои не кой да е, а T-Roc.
Натискайки педала на газта, не разбираме кога автомобилът ускорява ход. Това става почти неусетно заради плавната возия, постепенното ускоряване и лекото, но  стабилно поведение на T-Roc. Благодарение на четирите динамични режима на шофиране - Улица, Сняг, Offroad и Offroad Individual той може да се справи почти с всеки терен. Как  да не го обичаме и заради това?!
Споделяне
Харесва ми
Споделяне