Austrian Airlines с нова идентичност

| от |

Базираната във Виена Austrian Airlines започна своята стратегия по ребрандиране. Освен новата ливрея на самолетите им, която включва „My Austrian“, авиокомпанията въвежда и нова тарифна структура от 4 нива на билетите си от октомври тази година.

Първият самолет на превозвача с новата окраска вече извършва редовни полети, а съвсем скоро се очаква да бъде обновена и останалата част от флота на Austrian Airlines.

Austrian Airlines, които са част от Lufthansa Group, също така ще се откажат от традиционния ценови модел на бизнес и икономична класа за полети в рамките на Европа. Подобен модел ще бъде имплементиран от повечето от авиокомпаниите в групата.

Билетната структура на четири различни нива, която ще влезе в сила през есента на тази година, ще включва бизнес класа и три отделни ценови класи за икономичните полети – Light, Classic и Flex, всеки от тях ще предоставя различни услуги.

На този етап все още не е ясно дали най-ниската тарифа HBO (само ръчен багаж) ще включва безплатна храна на борда на самолетите. Кейтърингът може да бъде ограничен или пасажерите да трябва да заплащат допълнително.

Със сигурност ще има опция за поръчване на гурме меню на борда. Austrian Ailines заявиха, че ще работят с а ла карт менюта от Do & Co.

Повече подробности за различните тарифи и опции ще има през лятото, когато резервациите за полетите през есента бъдат отворени.

 
 
Коментарите са изключени за Austrian Airlines с нова идентичност