„Традиционната телевизия е сърфиране през каналите, докато HBO GO е сърфиране през самото съдържание“, каза Янош Зиларди, вице-президент „Дигитални медии“ на НВО Европа и създател на приложението за онлайн видео по поръчка на НВО.
Янош Зиларди, заедно с Оперативен директор на HBO GO, Петер Риц, представиха за първи път официално пред българския бизнес стрийминг услугата на HBO на националната конференция на БАККО в Гранд хотел София днес.
Европейското приложение се ползва на 3 континента, в 12 страни в Европа, на 11 езика в Азия, от над 60 оператора-партньори на HBO в света, а въвеждането му в Латинска Америка е в ход. HBO GO е отличено с награда на ежегодния технологичен форум в Амстердам през 2012 като най-доброто технологично решение за видео по поръчка. Презентацията на Янош и Петер завърши с „ретро” видео, което показа именно как е била създадена онлайн видеотеката на HBO.
До края на 2013 предстои пускането на версия 4.0. Сред нововъведенията в нея са възможността за сваляне на съдържание на таблет и телефон (функцията download) и native приложение за Apple TV.
В България, в момента, HBO GО се предлага от операторите Blizoo, NET1 и Телекабел. Услугата е подарък за клиентите, като част от HBO пакета.
„Твърдо вярваме в модела на партньорството с операторите и смятаме, че заедно можем да постигнем повече, отколкото всеки поотделно, затова предлагаме HBO GО съвместно с тях, а не директно на потребителите“, каза Димитър Нойков, мениджър на HBO за България.
„HBO умее да прави и да селектира филми. Това е нещо, което винаги е движило HBO и затова ние ще продължаваме да правим това, което умеем най-добре,“ добави той.