Британките, които работят в офиси, откликват повече на призивите за благотворителност в сравнение с британските мъже, сочат резултатите от анкета, цитирани от Ройтерс.
Около 66 на сто от жените дават пари за благотворителност на работното си място, докато това се отнася за 49 на сто от мъжете. Изследването обхванало 1079 души във Великобритания и е извършено от компанията ЮГав (YouGov).
Резултатите показват, че близо 60 на сто от служителите изразходват по около 46 британски лири годишно, за да откликнат на призиви за благотворителност на работното си място, като купуват сладкиши, чрез директни дарения или спонсориране на колега.
„Призивите за благотворителност са голяма част от културата на работното място. Милиони от нас са спонсорирали колега, който събира средства за добрата кауза. От предишни проучвания знаем, че призивите за благотворителност на работното място не само предоставят възможност за подкрепяне на добри каузи, но и повишават духа“, заявиха авторите на изследването.