Няколко седмици след като стана най-харесваната снимка в Instagram, World Record Egg отправи важно послание относно психическото здраве.
В кратко едноминутно видео, пуснато в стрийминг сайта Hulu след Super Bowl, култовото яйце, което събра 52 милиона лайка за по-малко от месец, говори за това колко е важно да потърсим помощ, ако имаме психологически проблеми. „В последно време започнах да се напуквам – стресът от социалните мрежи ме застигна“, казва то. Видеото приключва с линк към неправителствена организация с нестопанска цел, която се занимава с хора с подобни проблеми.
Прочутата снимка беше публикувана на 5 януари и провокира потребителите „заедно да поставим световен рекорд“ като събере повече харесвания от тогавашния лидер Кайли Дженър.
Само за 10 дни снимката успя да счупи рекорда с 23 милиона лайка.
Първоначалните реакции към видеото в социалните мрежи бяха на положителна изненада. Малцина обаче бяха разочаровани, че разкритието не е било по-грандиозно.
Хората дълго се чудеха кой седи зад профила на яйцето. BuzzFeed и Mashable твърдят, че е Крис Годфри, служител на рекламната агенция The&Partnership в Лондон. От BuzzFeed казаха, че са идентифицирали човека чрез по-ранни постове в Twitter и Instagram, които са промотирали кампанията. Mashable твърдят, че са знаели за Годфри още преди седмици, но не са публикували информацията по негово желание.