В интервю за германското издание Frankfurter Allgemeine Zeitung той посочва, че в скандала са замесени само няколко служители на компанията.
За сметка на това най-големият производител на автомобили в Европа призна, че софтуерът, който заблуждава за вредните емисии на автомобила, е вграден в 11 милиона дизелови коли.
Наскоро Мюлер обяви пред служителите на Volkswagen в завода във Волфсбург, че предстоят промени, които няма да бъдат безболезнени.
В процес на преразглеждане са техническите решения и компанията ще направи всичко възможно, да запази работните места. На засилени проверки ще бъдат подложени всички бъдещи инвестиции в завода, технологии и автомобили.
Скандалът с Volkswagen избухна, след като компания призна, че е въвела софтуер, който успява да заблуди тестовете за отделяне на вредни емисии във въздуха в САЩ.