В сряда Mirror разпространи в Лондон копия със специално напечатана заглавна страница, която може да бъде сгъната като шапка за „Защита от слънцето“ (“Sun protection”). Брандирани балсами за устни също бяха разпространени с текста „Защита от слънцето, Четете интелигентния таблоид“.
Говорител на Sun каза: „Трябва да прекарват повече време, оглеждайки се добре в Огледалото (The Mirror) и да контрастират своите последни истории на ексклузивните на The Sun.“
„През юли The Sun и Sun on Sunday отчетоха най-голямото увеличение на продажбите сред всички вестници, сега ежедневника средно регистрира един милион повече продажби, отколкото Daily Mirror. Може би техните служители и читатели ще го предпочитат, ако инвестират в действителната журналистика, а не в засрамващи каскади.“
Новинарските таблоиди във Великобритания се представиха силно през юли благодарение на различни истории, включително ексклузивната информация за лорд Сюъл и припадането на певицата Лили Алън в Гластънбъри.
Кампанията на Daily Mirror е част от бранд кампанията на вестника „Don’t Say Stupid“, разграничаваща го от неговите таблоидни съперници. Преди време вестника използва билборд с текст „Слънчево затъмнение“ (“Eclipse of the Sun” ), както и онлайн кампания по време на слънчевото затъмнение през март, заявяваща, че общата аудитория на Mirror е по-голяма от тази на Тhe Sun.
Докато The Sun продава около два пъти повече вестници всеки ден, сравнено с Daily Mirror, то според платения достъп до новинарските издания Mirror има много повече онлайн читатели.