Почти половината от текста в Instagram е написан с емотикони

| от |

Емотиконите бързо се превръщат в новия език на интернет, поне според ново изследване, което описва широката им употреба в онлайн платформата за споделяне на снимки и кратки видеоклипове Instagram, пише TheNextWeb.

Проучването е направено от Томас Димсън – софтуерния инженер зад приложението за Instagram Hyperlapse. Той е проследил коментарите, заглавията и наскоро въведените препратки за търсене (хаштаг), които могат да се изписват с емотикони.

Тенденцията е претърпяла бурно развитие след дебюта на клавиатури с емотикони за мобилните операционни системи iOS и Android, съответно през 2011 и 2013 година. Резултатите от изследването показват, че финландците използват най-много емотикони в публикациите си в Instagram, като 63 процента от текста е съставен от изразяващите емоции и състояния личица.

Друг интересен факт е, че емотиконът, пресъздаващ смях до сълзи е най-популярен в Instagram, което не е учудващо, като се има предвид любовта на потребителите към споделянето на смешни и забавни снимки и видеоклипове. Последното обновяване на WordPress 4.2, което поддържа емотикони (дори в URL) и възхода на скрийншота (снимка на екрана) са потвърждение, че интернет потребителите все повече предпочитат визуалните средства пред текста, връщайки обществото ни назад към добрите стари дни на пиктограмите. / Агенция Фокус

 
 
Коментарите са изключени за Почти половината от текста в Instagram е написан с емотикони