За да отпразнува своята 30-та годишнина, Tommy Hilfiger взима най-доброто от американското спортно облекло и колежанските мотиви
Модната марка пуска кампанията си за есен 2015-а с името Team Hilfiger, като вдъхновението за самата колекция идва от класическия американски футбол.
„Американският футбол винаги е бил един от любимите ми спортове, затова за създаването на колекцията Есен 2015 и нейната рекламна кампания, черпим вдъхновение от тази емблематична игра. За отбелязването на нашата толкова значима 30-та годишнина, ние улавяме всички модни детайли на спортния ден – от спортните райета до металическите акценти и колежанските емблеми. Всички те са съчетани с нашия отличителен знак, което придава бунтарски и модерен вид“, сподели Томи Хилфигер.
За новия есенен сезон марката е решила да постави акцент върху женските облекла, тъй като компанията е фокусирана върху световното развитие на бизнеса за женски дрехи. Затова този път в рекламните постери на кампанията присъстват повече жени. Супермоделът Бехати Принслоу се завръща като посланик на марката за втора година, като ексклузивни видеа „зад кадър“ с Бехати Принслоу ще бъдат пуснати към феновете и последователите на модела в социалните мрежи.
Колекцията и кампанията „TEAM HILFIGER“ ще бъде представена на пазара на 3 август тази година, а до тогава – горе в галерията са най-добрите кадри от кампанията.