Opel стартира онлайн кампания #ADAMYOURSELF

| от chronicle.bg |

От представянето си през 2013 година, Opel ADAM завладява публиката със своя спортен дух и стилен израз от сърцето на Европа. С новата онлайн кампания #ADAMYOURSELF, Opel сега осигурява форум за ентусиазирани „съавтори“. Десетима креативни лайфстайл блогъри от цяла Европа ще творят на базата на ADAM, разширявайки мотото ADAM & YOU до ново ниво.

С #ADAMYOURSELF ние отиваме в зона, която оживява с феновете и бъдещите водачи на ADAM – каналите на социалните медии,” отбелязва шефът на отдела за маркетинг на Opel Тина Мюлер, описвайки кампанията. “Заедно със звездите на лайфстайл сцената, ние не само сме много близо до стиловете и тенденциите в модата, ние сме близо до стиловете и тенденциите на целевите групи; ние ги приканваме да станат част от ADAM и да изразят своята индивидуалност и креативност в този уникален автомобил.”

12 месеца, десетима блогъри и много индивидуалност

Стартовият сигнал на едногодишната кампания беше даден на 3 декември в бившото производствено хале K48 в сърцето на щаб квартирата на Opel в Рюселсхайм. На място звездите в дигиталния свят – Нилам Фарук (Германия), Николета Реджио (Италия), Виктория Магат (Обединеното Кралство), Лукаш Якобияк (Полша), Каролин Басас (Франция), Жоао Манзара (Португалия), Маша Феоктистова (Холандия), Ломаa Вайтман (Ирландия) както и Ваня Миличевич и Йелена Каракас (Сърбия). Блогърите, добре известни в Европа показват как следят тенденциите, кои са днешните стилове – и защо Opel ADAM е перфектен автомобил за развихряне на собствената креативност и индивидуалност.

С откриващото мероприятие, започна да работи и микросайта на кампанията www.adamyourself.com, където всеки може да създаде свой собствен ADAM. Журито, включващо представители на Opel и десетте европейски блогъри, избира фаворитите от отделните страни, всеки от които ще бъде произведен от есента на 2016 година като лимитирана моделна серия “ADAM YOURSELF”. Една много специална част: победителите ще бъдат “рекламни лица” за своя ADAM в своята страна.

 
 
Коментарите са изключени за Opel стартира онлайн кампания #ADAMYOURSELF