Американската марка Target се нареди сред малкото модни брандове, които си позволиха да използват реални и нормални жени за своя кампания, вместо модели. Това се случи преди дни, когато Target пуснаха видео и фотосесия към новата си линия бански.
Под наслов „Target обича всяко тяло“, марката пусна фотосесия, в която бяха поканени да участват модни блогъри. Това са Нашели Месина, Ники Минтън, Сара Бойд и Шанте Буркет. Те са, както се вижда от снимките, изключително различни, всякакви размери и това изобщо не ги притеснява. Както и самите Target в този ред на мисли. Кампанията беше посрещната с отворени обятия в целия свят и последваха коментари от сорта на: „Най-после дрехи за реални хора“ и „Благодаря ви, че най-после показвате нормални жени.“
Основният дизайнер на марката обясни кампанията така: „Ние знаем, че не съществува бански, който да стане за всички. Затова това лято искахме да направим модели, които да обвържем в кампания, с която да накараме жените да се чувстват добре на плажа, да се чувстват добре в телата си. И най-важното – да пробваме различни стилове бански костюми, в които една жена да се чувства добре, независимо от формата и размера си.“
В клипа към кампанията участва и известният стилист Зана Робертс Раси, която като консултант помага на всяка една от блогърките да намери своя стил и своя тип бански, подходящи за нейната фигура. Самата Зана работи на такъв принцип – „Вместо да казваш на една жена, които са лошите й черти и проблемни зони, намери добрите и се опитай да ги подчертаеш. Това направихме ние.“
И им се е получило доста добре.
„Правейки подобна кампания и партнирайки си с човек като Зана, която познава модата, стила, ние изкахме да… вдъхновим жените, за да знаят те, че Target обича женските тела и има бански за всяка жена, независимо от нейния размер и че няма нужда да плаща прескъпо за това.“
Клипът към кампанията със съветите на Зана може да гледате тук, а самата фотосесия е горе в галерията.
Снимки: Target