Новата стратегия на Sheraton

| от Иван Петров |

Sheraton Hotels & Resorts обявиха началото на ребрандирането си с пускането на нова интернет страница.

Миналият месец Starwood обявиха план от 10 точки, наречен „Sheraton 2020”, с които се цели да се модернизира имиджа на престижната марка, да се подобрят услугите, предоставяни на гостите и да се разшири портфолиото на компанията.

Първата фаза на ребрандирането и преструктурирането на компанията започна с откриването на новия уебсайт Sheraton.com, който разполага с подобрена технология за управление на резервациите, по-лесно достъпно „search again” меню и по-удобен интерфейс и нови функции.

„Сега, повече от всякога, богатото и завладяващо дигитално присъствие е от изключителна необходимост, за да се спечелят сърцата и умовете на потребителите по целия свят“, каза Адам Арон, временно изпълняващ длъжността главен изпълнителен директор на Starwood. “Тъй като сайтът има милиони посетители годишно, ние естествено решихме да започнем с Sheraton.com, за да покажем новата визуална идентичност на Sheraton, с цел да поставим в центъра на вниманието на всички най-голямата и глобална марка от мрежата на Starwood.”

Друг ключов елемент от плана „Sheraton 2020” е създаването на нов бранд – Sheraton Grand. Над 100 вече съществуващи Sheraton хотели ще бъдат ъпгрейднати до Sheraton Grand. Брандът ще се фокусира върху „global gateway” градове като Ню Йорк, Токио, Лондон. Собствениците ще бъдат насърчени да обновят своите хотели, за да могат да изпълнят новите изисквания за Sheraton Grand.

Ребрандирането на Sheraton ще включва и нова „визуална идентичност“, част от която вече може да бъде видяна на новият уебсайт. Логото за сега остава непроменено.

Марката също така би искала да се пренасочи и фокусира върху така нареченият MICE сектор и основа бизнес модел ще бъдат конференциите, изложбите и бизнес срещите. Те ще реновират старите хотели с нови хотелски концепции, включващи нови лобита, стаи за гости и общи части. Маркетинговата, компания ще струва над 100 милиона долара и ще тече от 2015 до 2017 година.

Чрез своята стратегия „Sheraton 2020” Starwood има за цел да открие над 150 нови Sheraton локации през следващите 5 години.

 
 
Коментарите са изключени за Новата стратегия на Sheraton