Twitter обяви пускането на нова услуга, която ще се нарича Moments. Тя ще организира на едно място събитийните публикации в социалната мрежа.
Услугата е тествана през лятото и ще бъде позиционирана в ново меню в мобилното приложение. В него потребителите ще могат да виждат в хронологичен ред съобщения (снимки, видео и текст), които са свързани със събитие, предварително избрано от редакторския екип на Twitter.
На първо време новата услуга ще стартира без реклами, но за в бъдеще ще има доста рекламодатели, сред които Бейзболната лига на САЩ, Vogue и The New York Times.
Въпросните брандове, заедно с други потенциални рекламодатели, ще имат възможността да създават собствени спонсорирани събития, вместо обичайното включване на промотирани туитове в новинарския поток на Twitter.
Източник: The Verge