Всички частни клиенти на Мтел ще получават от началото на май фактура с нов дизайн и съдържание, съобщиха от телекома на пресконференция. Промените са направени след социологическо проучване, проведено сред клиентите от GfK България.
В първия етап от проучването преобладаващата част от клиентите определят фактурата, която получават, като „недостатъчно изчерпателна“. Затова в периода септември-октомври 2014 г. Мтел инициира фокус групи сред частни клиенти на възраст между 25 и 45 години, които ползват различни абонаменти планове и пакети от услуги.
„Препоръките и желанията на участниците в проучването бяха взети изцяло предвид“, каза пред журналистите Елина Петрова, мениджър „Управление на клиентски опит“ в Мтел.
По думите на директора на дирекция „Обслужване на клиенти“ в телекома Здравко Георгиев в новата фактура е включена повече и по-подробна информация в сравнение с досегашната. Клиентите ще виждат детайли за тарифните си планове и включените в тях услуги и пакети, както и за потреблението в пакетите и това извън тях. „Новата фактура е още по-разбираема, като информацията е поднесена по лесен и удобен начин“, добави той.
С нов дизайн и съдържание са както хартиената, така и електронната версия на фактурата. Електронният вариант е изцяло цветен, а хартиеният – черно-бял с цветни елементи. Към момента над 74% от частните клиентите на Мтел са се отказали от хартиена фактура./ Money.bg