КЗК спря реклама на снакс, който заблуждава, че е италиански

| от chronicle.bg |

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) нареди да бъде спрян рекламният клип на снакса „Пицети“, произвеждан от „Чипита България“.

Причината е, че заблуждава потребителите, че става дума за оригинален италиански продукт. От друга страна може да бъдат засегнати и интересите на останалите производители, вносители и търговци на подобен род снаксови закуски на българския пазар, смята КЗК.

Антимонополният орган подчертава, че, докато продължава да бъде излъчван, рекламният клип и посланието му достигат до неограничен кръг потенциални потребители.

С оглед на това КЗК определи, че е наложително да се предприемат незабавни мерки по преустановяване на рекламата, които ще бъдат в сила до окончателното произнасяне по случая с решение на комисията по същество.