H&M и MOSCHINO: поп, улична култура и блясък този ноември

| от chronicle.bg |

Колаборацията на H&M с Erdem беше приятно и свежо напомняне за чара на флоралните мотиви. The Guardian ги описа като „дрехи, които ще се задържат дълго“. Предстои да разберем какво да очакваме от тазгодишната колаборация на марката с известен моден дизайнер.

От разговор на живо в Instagram между Джиджи Хадид и приятеля й Джеръми Скот стана ясно, че следващата дизайнерска колаборация на H&M е с MOSCHINO – култовата италианска марка, с която Джеръми Скот вкарва нова доза поп енергия, след като през 2013 г. заема поста творчески директор. Колекцията MOSCHINO [tv] H&M ще се продава онлайн и в избрани магазини на H&M в целия свят от 8-ми ноември.

Разговорът между Джиджи Хадид и Джеръми Скот бе прожектиран на дигитални екрани по време на ежегодното парти на MOSCHINO в Коачела, Калифорния и беше излъчен на живо в @hm Instagram, изненадвайки гостите с голямата новина. Джеръми и Джиджи бяха облечени в първите модели от колекцията MOSCHINO [tv] H&M – колекция, изпълнена с жизненост, игривост и хумор, които са присъщи за марката. Специално за H&M Джеръми Скот е създал нови дамски и мъжки колекции, както и пълна гама аксесоари.

„Много се вълнувам заради MOSCHINO [tv] H&M. Работата ми е да се свързвам с хората чрез модата и с това сътрудничество ще успея да се докосна до много повече от моите почитатели, отколкото някога е било възможно“, казва Джеръми, творчески директор на MOSCHINO.

„MOSCHINO [tv] H&M е перфектното сътрудничество за модата в момента, съчетавайки поп, улична култура, логотипи и блясък. Джеръми е невероятен – знае как да се забавлява чрез модата и да се свързва с феновете си по целия свят“, казва Ан-Софи Йохансон, творчески съветник на H&M.

Кампанията MOSCHINO [tv] H&M е една радикално иновативна телевизионна концепция, която преплита социални и традиционни медии, за да създаде завладяваща мултиплатформа – нов вид увлекателно преживяване за цифровия свят.

Прочетете пълното интервю с Джеръми Скот тук.

 
 
Коментарите са изключени за H&M и MOSCHINO: поп, улична култура и блясък този ноември