Голата кампания на Viceroy Creative

| от |

Запознай се с Дейвид, Габриел, Арън и Рейгън – те решиха да представят новия вид на криейтив агенцията си Viceroy Creative по един нестандартен начин – като се съблякоха голи.

Ребрандирането на една агенция е нещо като нейно прераждане и хората от маркетинг фирмата Mode Design Group, която от скоро е криейтив агенция Viceroy Creative взимат това много на сериозно.

viceroy-creative-0 (1)

Именно затова четиримата души, които стоят начело на агенцията, решават да се покажат пред клиентите си и пред света, абсолютно голи. Самите те казват, че за решението си да направят нещо такова, са се вдъхновили от Стефан Сагмейстър и Джесика Уолш, които през 2012-а, решават да обявят работното си партньорство и създаването на компанията си Sagmeister & Walsh пред клиенти, като си правят гола фотосесия и я разпращат на всички.

SagmeisterWalshCard-low-res2

Част от вдъхновението им идва и от рекламната кампания та луксозните фитнес центрове Equinox – „Equinox make me do it”.

Equinox-2

За целта четиримата се подготвят 30 дни и дори наемат фотографа Робърт Уаят – човекът снимал рекламната кампания на Equinox.

„Имахме точно 30 дни, за да се подготвим за фотосесията, заради което ходихме на специални тренировки, седем дни в седмицата и минахме на специален хранителен режим”, разказва Дейвид Мориц, президент на компанията. Той, криейтив директорът Габриел Рейн, Арън Беърс, CEO и Рейгън Жилет, акаунт мениджърът решават да се снимат голи, за да покажат промяната, която настъпва в компанията им, да провокират и дори да разсмеят бъдещите и настоящите си клиенти.

viceroy-creative-1

„Как сме се чувствали? В началото беше странно, особено когато първата стъпка от фотосесията беше грим върху целите ни голи тела, но след това Робърт Уаят ни накара да се чувстваме удобно и за цял ден успяхме да заснемем най-различни идеи на кампанията.”

viceroy-creative-2

Единственият, който отказва да свали дрехите си е СЕО директорът Арън Беърс, затова и на снимките той е единственият мъж с костюм. „Аз съм малко по-консервативен от останалите в групата. Освен това, още когато обсъждахме идеята не бях напълно с две ръце за нея. Затова решихме, че аз, облечен в костюм, ще придаде малко хумор на кампанията и ще покаже на клиентите ни, че освен креативни сме и хора, които разбират от бизнес и за нас ще е привилегия да работим заедно с хората, които ни харесват.”

viceroy-creative-3

Габриел Рейн, криейтив директорът на компанията трябва да работи повече от останалите, за да влезе във форма, тъй като само пет месеца преди снимките е родила. „Изминах дълъг път до тук през фитнес и терапия. Но съм много доволна, защото сега изглеждам много по-добре, отколкото преди да забременея.”

viceroy-creative-4

За кампанията си те се вдъхновяват от смелото решение на Стефан Сагмейстър и Джесика Уолш през 2012-а, но и от работата на Робърт Уаят. „Искахме освен с чувство за хумор, всичко да изглежда красиво, естетско. А това, което Робърт направи с кампанията на Equinox беше точно това. Затова избрахме именно него. Искахме да представим една еклектика – от една страна модерното, модата и от друга – непочтеното, голотата в една корпоративна среда. ”

Но какво искат да си помислят хората, когато видят кампанията им. „Искахме по този начин да забележат агенцията ни и да видят всичко онова, което можем и правим. Ние правим наистина амбициозни, красиви неща. Искаме да си помислят: „Искам да работя с тези хора, те да направят моя продукт със същата креативност.”

viceroy-creative-5

„Знаем, че агенцията ни ще бъде оценявана на базата на тази кампания, на „пълния ни пакет” – външен и креативен, затова решихме да покажем всичко и да оставим много малко на въображението.”

„Искаме да се смеят и да решат, че цялата ни кампания е забавна. Искаме да ни открият като агенция, която не са познавали досега. Да сме като скрит до този момент скъпоценен камък.”

Е, ние вече ги открихме. И ще ги следим отблизо.

 
 
Коментарите са изключени за Голата кампания на Viceroy Creative