bTV и специалната програма „Избори 2014: Пренареждане“ – категоричният победител в изборния ден

| от |

Резултатите от изборната вечер затвърждават трайната тенденция на ръст на доверието в bTV Новините

На 5 октомври българските зрители избраха категорично новинарския екип на bTV и се довериха на специалната програма, посветена на парламентарните избори, която започна в 17.00 часа с интерактивно студио с водещ Антон Хекимян. Зрителите на bTV видяха статистически данни, проучвания и изборни данни, представени с помощта на нова технология за виртуална реалност, която позволява триизмерни визуализации във всяка една точка на студиото. Палитрата от събития на 5 октомври бе проследена от репортерите на bTV, които се намираха на ключови места в страната, а също и в Западна Европа и в Турция, както и последиците от разследванията за купуването на гласове.

Данни на ползваната от пазара агенция за пийпълметрични изследвания – ГАРБ, за периода 17:00 – 01:55 ч. доказват недвусмислено, че специално подготвената от bTV и новинарския екип на телевизията програма – „Избори 2014: Пренареждане”, е безспорният лидер в националния ефир в сравнение с предаванията на втората и третата по гледаемост телевизии. Най-осезаема е разликата при младите хора на възраст 18-34 и 18-49 (графики 1 и 2).

2110249720

Най-голям брой зрители са гледали специалното студио „Избори 2014: Пренареждане” в часовия интервал 19:22ч. до 21:23ч. – почти 800 хиляди, а пикът на зрителски интерес достига до близо 1 милион (All, 4+). В деня на изборите зрителите са избрали да разнообразят политическия ден с поредния епизод на най-гледаното музикално шоу – „Гласът на България”, което в часовия интервал 21:28 – 22:26 ч. е привлякло близо 31% от аудиторията на възраст 18-49. Изданието на музикалното шоу е предизвикало още по-голям интерес у младите зрители на възраст 18-34 – 34.5%.

2110249721

Резултатите от изборната вечер затвърждават трайната тенденция на ръст на доверието в bTV Новините. Пийпълметричните данни в последните месеци недвусмислено показват драстичната разлика в броя на зрителите на централните емисии и растящата преднина на bTV, особено сред младата аудитория.

 
 
Коментарите са изключени за bTV и специалната програма „Избори 2014: Пренареждане“ – категоричният победител в изборния ден