Опасни ли са Chemtrails или всичко е един голям абсурд

| от |

Следите в небето, които понякога се оцветяват на слънчевата светлина и могат дори да се смятат за вдъхновение за някои творци, най-често са следите, които самолетите с огромните си двигатели оставят в атмосферата. Свикнали сме да ги виждаме и много често, дори малките деца с интерес гледат самолетите, които се носят като бавни охлюви във въздуха и практически със същата скорост чертаят небето. Преди много години, това наистина беше изключително забавление, все пак тогава и самолетите не бяха толкова много. Днес това занимание е изгубено, поради простата причина, че вече говорим за Глобално затопляне, за различни промени в климата и дори за наличието на теории на конспирацията, които най-вероятно сте виждали.

Един от най-забавните абсурди е онзи момент, в който мнозина пишат, че самолетите хвърлят „тежки метали и ваксини“. Разбира се, подозираме, че малцина са повярвали на тази идея, още повече, че все още не сме забелязали наличието на ваксина, която да се движи във въздуха и да ни „заразява“, но когато човек търси сензация, свободата на интернет може да помогне, при това доста бързо. Преди да се впуснем в тях, нека обърнем малко внимание на фактите, защото науката може да обясни всичко, стига да има човек, който просто иска да инвестира времето си в тази посока. Какво се случва на много метри надморска височина?

Реактивните двигатели пускат много горещ въздух в атмосферата и понеже водните изпарения са вторичен продукт на изгарянето, въздухът става изключително влажен. А на подобна височина е около -40 градуса по Целзий. Като добавим и липсата на налягане, изпуснатите газове остават следа. Все пак от тях излиза горещ, влажен въздух в много студено пространство и изпаренията водят до конденз. Целият този материал излиза с изключителна скорост от самия двигател и в последствие стигаме до онзи момент, в който се оформя кристализиран лед. Малките кристалчета оформят облаци и остават след двигателя. Тоест, всичко, което някога сте виждали високо в небето е малки облаци с лед, които в последствие на слънцето се разтапят и изчезват. Представете си онзи момент, в който просто издишвате въздух през зимата, сега си представете, че сте на няколко километра във въздуха и дробовете ви могат да обработват по няколкостотин квадратни метра въздух. Ефектът обаче ще бъде същият.

Ако времето е малко по-влажно, следите в атмосферата остават по-дълго, ако е сухо, най-вероятно ще бъдат по-дълго време в небето, точно по тази причина и лятото обръщаме повече внимание на тези следи. Добре, но нека не забравяме, че докато вие ще изпуснете само въглероден диоксид, самолетните двигатели пускат и други елементи, които не са особено полезни, но винаги, когато има горене, оставят и други химикали и точно те не са особено полезни за природата. Това ни дава прословутата теория за химичните следи или английското „chemtrails“. Все пак високо в небото, никой не може да знае със сигурност какво наистина се пуска в атмосферата. За едно сме сигурни, не са спринцовки с ваксини.

Не си представяйте ваксината като елемент, който може да се пусне като изпарение, ако можеха, то най-вероятно нямаше днес да имаме зелени коридори. Само няколко комерсиални полета могат да ваксинират цялото население, но за да говорим за подобни абсурди, трябва да не познаваме микробиологията, химията и фактът, че това, което може да се изсипе върху нас, започва да се променя много високо в атмосферата. Макар и дълго време да се искат доказателства, нито един конспиратор не може да ги предложи, поне докато не дойде коронавирусът и всички не се обърнаха към мистиката, за да твърдят, че самолетите са пренесли тази болест. До някаква степен можем да кажем, че са прави, глобалният свят и самолетите успяха да превозят повече пътници и бързо да разпространят заразата, но нищо повече, тоест опасността е била вътре в самия самолет, а не при двигателите.

С този научен виц са се занимавали хора от Харвард, които с лекота задават следния въпрос: ако едно правителство пуска отрови от самолета, за да намали популацията, то тогава каква е гаранцията, че вятърът няма да донесе тази отрова и до тях? Ето една версия, която не сте чували. Според някои конспиратори, двигателите пускат бариеви соли, за да могат да неутрализират радарите и по този начин при нападение, да не позволят на една страна да може да се защитава. Интересното е, че оцеляхме Чернобил, но се притесняваме за самолетите. Има едно оръжие, което се използва, но в последствие е забранено с една от многото конвенции. Това за манипулирането на климата. През 50-те години на миналия век, Великобритания наистина успява да пусне в небето сол, сух лед и сребърен йодид и така успява да създаде дъждове. Години по-късно ще говорим за Haarp системите, които използват йоносферата, за да проверят дали ще позволи по-добра комуникация между радарите, за да създадат колкото се може по-точна радарна система.

Британският експеримент наистина успява и създава потоп, който взима жертви, защото в едно село близо до Девън се изсипват порои, които никой не е очаквал, взимат се жертви и много скоро прекратяват проверките, като едва през 2001 г. признават за нанесените щети и за жертвите. Ето и още една интересна програма. Има летателни апарати, които могат да изпуснат така наречените елементи за затварянето на озоновия слой. Програмата е официална и тествана, като продължава с години, но имайте предвид, че подобни експерименти не се извършват с комерсиалните полети, изисква се много по-сериозно оборудване. Имайте предвид и нещо друго, направени са само тестове, всички останали опити се провеждат в лабораторна среда, която е затворена. При всички останали опити има процедури, които се представят на различни научни симпозиуми и едва след съгласието на организации като ЕС, започва и прилагането им. Означавали всичко това, че самолетите са напълно безопасни?

Не, впрочем нищо не е безопасно, когато използва горене, това включва вашата камина, автомобилът ви и дори електромобилът ви, който след време се озовава в гробницата при много други, защото батериите не са чак толкова лесни за рециклиране. Проучване на NASA показва, че за периода от 1975 до 1994 г. има повишаване на температурите в САЩ, които са следствие именно на изгорелите газове високо в атмосферата, това също не трябва да ни изненадва. Една по-надеждна гледна точка ни показва, че авиацията наистина е отговорна за повишаването на температурите, но нищо повече или поне това е информацията, която имаме. Ако обърнем внимание на някои от фактите, можем да забележим, че обикновено, когато Европа става домакин на някои интересни спортни формати, тогава много страни използват системи, с които да спрат дъждовете и ако вярваме на тенденциите, може би това лято ще бъде доста дъждовно и ще закъснее, поне до някакво време.

Снимки: Wikipedia

 
 
Коментарите са изключени за Опасни ли са Chemtrails или всичко е един голям абсурд

Повече информация Виж всички