Руската авиокомпания Transaero с планове за ребрандиране

| от Иван Петров |

Руската авиокомпания Transaero обяви своя план за ребрандиране, с който превозвачът се надява да стане „една от най-добрите световни авиокомпании“.

Планът за ребрандиране съвпада със закупуването и влизането в експлоатация на нов флот. Авиокомпанията, която е най-големият независим превозвач в Русия, има за цел да модернизира своите бранд и идентичност.

Компанията цели с новата си визия и усещане – включваща нови ливреи за всички самолети до края на годината – „да покаже положителните промени, към които компанията се стреми.“

На фона на санкциите от ЕС и САЩ и рухването на рублата от края на миналата година, Transaero ще остане фокусирана върху засилването на търговията и промотирането на профила на Русия като туристическа дестинация.

През януари авиокомпанията получи гаранция за три-годишен кредит на стойност от 9 милиарда рубли (164 милиона долара) от страна на руското правителство.

Авиокомпанията ще се фокусира върху вътрешния пазар и пазарите на бившите съветски републики и Китай.

Майк Къртис, който е главен изпълнителен директор на агенцията StartJG, която седи зад ребрандирането на Transaero, сподели: „Има много сериозен апетит към тези региони. Наблюдаваме голямо увеличение на китайските туристи туристи в Русия, докато в същото време броят им в САЩ и Европа намалява.“

Transaero и StartJG са работили в тясно сътрудичество, за да измислят основното послание на кампанията, което е „To the future together“ (Заедно към бъдещето). То има за цел да покаже как брандът може да стане още по-ценен за клиентите си, а и по-ценен като бизнес.

„Със стартирането на кампанията за ребрандиране, Transaero има възможността да направи уверена стъпка напред към бъдещето въпреки предизвикателната икономическа обстановка“, каза Къртис.

„Стилът на новите им самолети е вдъхновен от гордостта и наследството, което тази руска компания има. Това ще бъде само началото на следващата глава в историята на Transaero и една важна стъпка за руската авиационна индустрия.“

„Transaero е стилна и креативна марка, която се изправила срещу традиционния модел, а това е изключително добре за всички пътници и туристи.“

Олга Плешакова, главен изпълнителен директор на Transaero, сподели: „Нашата компания цени традициите и професионалните ценности. Искаме пътниците, които ще изберат да пътуват с Transaero, да се почувстват все едно са част от нашето семейство. Ние модернизирахме имиджа на компанията, но в същото време запазихме и семейните си ценности.“

Стийв Риджуей, председател на агенцията StartJG и бивш изпълнителен директор на Virgin Atlanic, каза: „Ребрандирането на Transaero е силен сигнал за амбициите на компанията да бъде рамо до рамо с най-добрите авиокомпании в света.“

 
 
Коментарите са изключени за Руската авиокомпания Transaero с планове за ребрандиране