От скоро услугата „easyJet mobile host“, достъпна на лондонското летище Гатуик, напътства пътниците в деня на пътуването стъпка по стъпка, указвайки им посоките на летището, времето за редене по опашките, времето за придвижване от една точка до друга, както и други подсещания и актуализации.
За разлика от досега използваното приложение, което бе високо оценено в App Store и спечели различни награди на индустрията, новата версия е разработена с цел да предоставя обратна връзка с коментарите в App Store, получените имейли и постове във форуми от често пътуващи потребители. Апликацията има съвременен дизайн и създава по-персонализирано усещане за всеки потребител. В деня на пътуването например, на главната страница се зарежда уместна информация, свързана с полета, както и картинки с дестинациите на търсените и резервирани полети.
Новото приложение включва също брояч до отпътуването, а информация за плащанията и паспортни детайли могат да бъдат лесно намерени. Чанти, спортна екипировка, места за сядане, хотели и наемане на автомобили могат да бъдат бързо добавени към вече направена резервация, както и да се активират редица полезни известия за пътуването. Приложението е вече достъпно за сваляне от App Store и се очаква да бъде налично за Android по-късно тази година.
Джеймс Милет, началник на дигиталния отдел на easyJet, казва: „Пускането на новото приложение е важна стъпка в използването на дигиталните технологии, за да улесняваме пътуването с easyJet и да подобряваме изживяването на нашите клиенти. Очакваме с нетърпение да чуем какво мислят пътниците от Европа за него и продължаваме да работим върху редица други вълнуващи иновации.“