Samsung представи първия в света смартфон с извит дисплей, наречен Galaxy Round.
Смартфонът е оборудван с извит 5.7 -инчов дисплей с висока резолюция, четириядрен процесор на 2.3 GHz, 3 GB RAM, 13 MP камера, батерия с капацитет 2800 mAh и Android 4.3. Galaxy Round е тънък 7.9 мм и тежи 154 грама.
Когато апаратът е на бюро или друга равна повърхност, можете да го наклоните леко с ръка към себе си и върху дисплея му ще се появи информация за часа и заряда на батерията. Възможно е също така да се избира сред медийни файлове, като се натисне дясната или лявата част на екрана.
От 10 октомври устройството ще се предлага на пазара в Южна Корея. Към момента няма информация кога ще се появи по другите пазари, нито каква ще е цената му.
Galaxy Note III на южнокорейският технологичен гигант пък скоро може да се появи на пазара като водоустойчив модел.
Samsung вече продава водоустойчиви устройства. Такъв е смартфонът от висок клас Galaxy S IV Active. Компанията изглежда е доволна от реакциите на собствениците на устройството и неговите продажби досега, което я кара да заложи на тази характеристика и в бъдещите си продукти.
Компанията подготвя нова версия на Galaxy Note III, която ще предложи подобна защита на потребителите. Според данните компанията обмисля възможността да включи водоустойчиво покритие и в предстоящи си флагман Galaxy S V. В момента Sony е компанията, която предлага най-разнообразен избор на подобни модели от всички други производители в сектора.
В същото време видео с участието на футболната звезда Лионел Меси в ролята на The Developer придоби популярност след появата си в YouTube, генерирайки над четвърт милион гледания само за 24 часа.
Видеото рекламира и новия смартуоч на компанията – Galaxy Gear, съвместим както с Galaxy Note 3, така и с Galaxy S4 и Galaxy S III 3G, но без S Voice поддръжка.
Освен със зрелищни специални ефекти, The Developer въздейства и с музиката, която играе също толкова важна роля за цялостното му възприемане. Тя се изпълнява от децата – жители на беден квартал, играещи на улицата, които партнират на Меси в рекламата, и е кавър версия на хит No.1 в САЩ в момента – песента Royals на 16-годишната сензация Lorde.
Именно избора на тази песен се оказа един от козовете на Samsung, било то умишлено или не, провокирал вълна от дискусии и критики в медиите и социалните мрежи поради пълното разминаване на посланията на двата продукта.
Докато двете устройства на Samsung, всяка на стойност $300, са свръхмодерни и недостъпни за хората с нисък стандарт придобивки, асоциирани с материализма на днешното общество, а Меси е припознаван като един от най-високо платените спортисти в света, Royals внушава смисъла на радостта от простичките неща в живота на един тийнейджър и се явява контрапункт на масовата поп култура.
„Като един от малкото тийн гласове в съвременната музика, който не наподобява… Джъстин Бийбър… не бих искала да възхвалявам материализма и външните му изяви“, казва новозеландската звезда, чийто имидж действително се различава драстично от този на Disney Channel старлетка.
В същото време обаче от описанието на рекламата става ясно, че историята в нея е вдъхновена от дейността на Messi Foundation и реализираните от нея проекти.
Доколко удачен е изборът на песен и послание на The Developer вероятно може дълго да се спори. А дали шумът, който се вдигна около рекламата, ще спомогне за комерсиалния успех на противоречиво посрещнатия Galaxy Gear, времето ще покаже.