Талантът да пишеш рекламен текст, без да се замислиш как звучи.
by @benkovski
Копирайтърите в България изглежда страдат от един фундаментален пропуск в обучението си — не четат на глас рекламните изречения, които създават. Още по-лошото е, че се намират и рекламодатели, които броят пари за това. Но така или иначе резултатът от това “сътрудничество” обикновено е поредния бисер, който се превръща в предмет за присмех в Туитър. Ето събрани набързо и някой от по-фрапантните примери:
Еееее, с маслооооо! Искаш каваал! А сега и спицаа.
Ариана кенза футболни фенове;
Глист кур за повече обем;
Пробвайте, новата е мека;
Фанта — виж путка пачката;
Барни мечето, което обича детето;
Дупето и е щастливо с Ѐби бейби;
Домат си приготви за празничните дни;
Ставаш при Мадона, когато си гладен;
Купувайте нашите кухни и бани;
Ммм, ебе ли Виденов;
Кожата ви е здрава — ибе с парабени;
Радио Еднорог, еднорог радио;
Опитайте тaблетки с вкусна мента или мон;
Тя каза бавно 100 фифѝ;
Пияни виж ни — възродената традиция;
Тоалет на вода Вишѝ;
Защото вие сте секс фактор!
Пералнята живее, по-дълго съскал Гон;
В магазини те навива Ком;
Бен — гей, по-силен от болката;
Вероятно някой ще каже, че лоша реклама няма. Истината обаче е друга. Рекламата работи не просто когато я запомниш, а когато те накара да предприемеш действието, което се очаква от теб. А сега се замислете дали някоя от горните реклами ви подтикнала да ползвате съответния продукт или услуга? И мен не.