Copywriters, start reading out loud!

| от |

Талантът да пишеш рекламен текст, без да се замислиш как звучи.

by @benkovski
Копирайтърите в България изглежда страдат от един фундаментален пропуск в обучението си — не четат на глас рекламните изречения, които създават. Още по-лошото е, че се намират и рекламодатели, които броят пари за това. Но така или иначе резултатът от това “сътрудничество” обикновено е поредния бисер, който се превръща в предмет за присмех в Туитър. Ето събрани набързо и някой от по-фрапантните примери:

Еееее, с маслооооо! Искаш каваал! А сега и спицаа.

maxresdefault

Ариана кенза футболни фенове;

Глист кур за повече обем;

Пробвайте, новата е мека;

Фанта — виж путка пачката;

Барни мечето, което обича детето;

Дупето и е щастливо с Ѐби бейби;

Домат си приготви за празничните дни;

Ставаш при Мадона, когато си гладен;

Купувайте нашите кухни и бани;

Ммм, ебе ли Виденов;

Кожата ви е здрава — ибе с парабени;

Радио Еднорог, еднорог радио;

Опитайте тaблетки с вкусна мента или мон;

Тя каза бавно 100 фифѝ;

Пияни виж ни — възродената традиция;

Тоалет на вода Вишѝ;

Защото вие сте секс фактор!

Пералнята живее, по-дълго съскал Гон;

В магазини те навива Ком;

Бен — гей, по-силен от болката;

Вероятно някой ще каже, че лоша реклама няма. Истината обаче е друга. Рекламата работи не просто когато я запомниш, а когато те накара да предприемеш действието, което се очаква от теб. А сега се замислете дали някоя от горните реклами ви подтикнала да ползвате съответния продукт или услуга? И мен не.

 
 
Коментарите са изключени за Copywriters, start reading out loud!