Уебсайт класира най-странните оплаквания и искания на клиенти в хотели

| от | |

Супа от крокодилско месо, вана с мед и доставяне на мъртва мишка са сред най-странните искания, направени от клиенти в хотели в целия свят, съобщи Франс прес като цитира специализиран уебсайт.

Според това изследване, извършено в 400 хотела в 49 страни, исканията и опакванията от клиенти не се ограничават до събуждане рано сутрин или допълнително одеяло. Резултатите от изследването са качени на сайта www.catererandhotelkeeper.co.uk.

„Чаршафите са прекалено бели“ оглавява своеобразната класация, като изпреварва „Морето е прекалено синьо“, „Сладоледът е прекалено студен“ и „Ваната е прекалено голяма“. „Не успях да спя заради хъркането на приятелката си“ заема пета позиция, като клиентът поискал да бъде намалена цената на нощувката му в хотелската стая. В челната десятка на оплакванията са също „Кучето на клиента не хареса престоя си в хотела“, „Сервитьорът е прекалено красив“, „Нямаше стек във вегетарианското меню“ и „От стаята няма изглед към морето“ при положение, че става въпрос за хотели в центъра на Лондон като луксозния „Мейфеър“ или в Италия, на 80 км от морския бряг.

Londons_May_Fair__Hotel

Десетото място е свързано с настаняването на майка на младоженка в хотел. Майката настояла да получи хотелския апартамент за меден месец. На първо място сред най-странните искания е това за „чаша вода на всеки кръгъл час през цялата нощ“. То изпреварва исканията за „15 краставици дневно“, „тоалетни с минерална вода“ и „вана с мед“. След това се нарежда искането за доставяне на „чанове, които позволяват да се заспи по-бързо“, а клиент настоял да му бъдат сервирани единствено „десни бутчета на пиле“.

 
 
Коментарите са изключени за Уебсайт класира най-странните оплаквания и искания на клиенти в хотели