След коледната си кампания #BePresent, производителят на смартфони Huawei, продължава тенденцията за подобряване на комуникацията между хората с нова социална кампания – #AddictedToYou. Основната й цел е да насочи вниманието ни към изграждането на здрави връзки с важните за нас хора и към ролята на смартфона в света на днешните комуникации.
За да отвори конструктивна дискусия, Huawei започна с проучване в 12 държави от региона на кампанията, сред които е и България. Целта на проучването е да разбере как хората използват смартфоните си, когато изразяват чувствата си, както и какво по време и важност място в живота им заема устройството.
„Направихме това проучване, за да разберем каква е връзката на хората с техните смартфони и как точно ги използват в общуването с приятелите и близките си“ – споделя Емилия Кирилова, ПР мениджър на Huawei за България и Македония. „Резултатите ни помогнаха да вникнем по-дълбоко в ежедневната връзка на хората с техния смартфон, да видим навиците на българите в перспективата на подобни и различни от нашия пазари, и да разберем какво е важно за хората, когато използват нашите продукти. Целта ни е да провокираме хората да се замислят кои от тези навици им пречат и кои им помагат в изграждането на здравословни връзки. Смартфонът е мощно устройство, а колкото по-мощно е едно устройство, токова по-важна става културата и хигиената на използването му “.
Проучването, което в свободен превод на български може да се нарече „Разумни взаимоотношения“ (в оригинал „Smart(phones) Relationships“), е проведено в 12 държави (Австрия, България, Хърватка, Чехия, Дания, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Сърбия, Словения и Турция). Според резултатите, мнозинството е на мнение, че близките ни хора са много по-важни от технологиите. Това послание заляга и в основата на кампанията на Huawei, която признава значението на смартфоните в ежедневието ни и в същото време стимулира потребителите да прекарват време заедно.