3 дни до Super Bowl: Любимите реклами на Деян Веселинов

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-вото издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Тази седмица ви представяме любимите реклами на Деян Веселинов, спортен журналист, водещ на Събуди се по Нова телевизия и фен на баскетбола.

Ето какво ни каза той за любимите си реклами:

Малко класика. Годината е 1984! Първата реклама на Apple за Макинтош. Изгледайте тази минута и ако не се замислите поне за секунда за света, в който живеем 33 години по-късно, значи съм загубил времето ви…

Цялата серия от безброй автоанонси на ESPN e брилянтна. Някои от най-големите спортни звезди – по екип в редакцията на медийния гигант в различни, но комични ситуации. Няма да сбъркате с нито една, а тук съм избрал една от любимите си. Хокейната звезда Александър Овечкин в ролята на руски шпионин!

Рекламата е на Sony Bravia и вероятно няма да попадне сред любимите на много хора. Едва ли би ме накарала да си купя продукта, който рекламира, но за сметка на това задържа вниманието ми през цялото време. Носи цвят, смирение и едно особено чувство… Когато години по-късно се случи така, че да се разходя по улиците, на които е заснета, се усмихнах нелепо, но оттогава рекламата окончателно се бетонира в съзнанието ми.

Семпла, но велика реклама, с която няма как да не се асоциираме като общество. Кой не си е купувал кола на старо и кого не са омайвали, че точно тази кола е била карана от възрастна баба и е в перфектно състояние…

„Може би вината е мен. Може би ви оставих да си мислите, че е лесно, а всъщност не е…” Така започва рекламата с участието на Майкъл Джордан на едноименния му бранд за спортна екипировка. Независимо дали сте спортни фенове, или не, когато най-успешният човек в дадена област изнася „мотивационна лекция” в първо лице единствено число, няма как да не се замислите върху усилията, които вие полагате в своята сфера.

 
 
Коментарите са изключени за 3 дни до Super Bowl: Любимите реклами на Деян Веселинов