Колаборацията между две големи имена в модата може да се окаже много успешно начинание. Когато Missoni и Target се събраха за съвместна колекция през 2014 година търсенето беше толкова голямо, че уебсайтът на колекцията се срина. По подобен начин партньорството между H&M и Balmain предизвика толкова силен интерес, че съвместната им модна линия беше изкупена за часове, дори в България.
Затова и беше очаквано да има интерес към колаборацията на H&M с Kenzo. Реакциите към новата колекция, три изображения от която бяха публикувани преди ден, бяха противоречиви.
Jezebel ги описва като „най-интересната колаборация в последно време“, но не е ясно какво имат предвид с това. New York Magazine посочва, че колекцията съчетава зеброви щампи в смели цветове с…още зеброви шарки в смели цветове. „Съчетание, което не е за хора със слаби сърца“, казват още от изданието. Затова и за посланици на колекцията са избрани лица, които със сигурност не биха се изплашили от смелите съчетания – създателката на списание SUNU Ейми Сал, поета, артист и диджей Джулиана Хъкстабъл, гримьорката Исамая Френч и вокала на френската банда 19 – Око Ебомбо. Според други обаче атрактивните имена заслужават внимание, но не не могат да прикрият слабите идеи зад колекцията.
Потребители в социалните мрежи питат: „Бихте ли ме посъветвали къде да отида, облечена така? В офиса? Или на интервю?
Други подхождат с класическото „Omgggggg wtf“ и „OMG j’avais pas imaginé ça comme ça !“ (OMG, не си го представях така!) и далеч по простото: „EEEEEEEEWWWWWWWWWWW“. В Instagram често се срещат и коментари като „HORRIBLE“ и „horrible look“ („ужасно“). „Наистина? Зебров принт и чорапи със сандали? Никак не е модно“.
При всички положения всеки ще може сам да прецени на 3 ноември, когато колекцията ще бъде налична в 250 избрани магазини на H&M по света, както и онлайн.