Въпреки хроничните проблеми с туристическата реклама, България отбеляза и успех в тази област на световен форум. Кампанията „Скрито пред очите ти“ спечели сребърна награда в категория „Филм“ на Световния фестивал за реклама в туризма в Хамбург, Германия, похвалиха се от ресорното министерство.
Кампанията имаше за цел да популяризира малко познати туристически обекти у нас и да насърчи вътрешния туризъм. Изработена е от агенция reforma. Клиповете са заснети от операторите Александър Станишев и Димитър Неделчев, а режисурата е на Еди Шварц и Зоран Петровски. Творческата идея е на Йордан Петков.
Световният медиен фестивал (WorldMediaFestival) е създаден през 2000 година и е един от най-големите форуми в този бранш в света и единственият такъв в Европа. WorldMediaFestival | TOURISM е състезание, което има за цел да отличи качеството и съвременния подход в туристическата реклама в различни рекламни категории (филми, телевизия, уеб, печат). Българската кампания е отличена сред повече от 700 проекта от 50 държави.