Mondelez, компанията зад марки като Oreo и Cadbury, съобщи, че планира в рамките на следващите пет години 50% от портфолиото на фирмата да са здравословни продукти.
Здравословните изделия към момента носят от повече от една трета от общите приходи, заяви изпълнителния вицепрезидент и главен директор Марк Клуз.
Големите компании в бизнеса с хранителни продукти, като Kellogg, General Mills и други, променят фокуса си от храни, които се възприемат от някои потребители като прекалено обработени, към варианти, които се смятат за по-здравословни.
Клуз заяви в четвъртък, че Mondelez International Inc. се опитва да опрости съставките и хранителната информация за продуктите си, като разработва нови стоки, за да отговори на потребителското търсене за по-здравословни изделия. От ръководството споделиха, че компанията ще съсредоточи 70% от новото производство върху по-здравословни продукти през следващите пет години.