Coca-Cola премахва етикетите си в Близкия Изток

| от chronicle.bg |

Този месец в страните от Близкия изток Coca-Cola ще продава бутилки и кенчета с напитката си без етикети, пише“Хъфингтън пост“.

Целта на кампанията е да се отправи ярко послание към хората, че етикетите са за бутилките, а не за хората. Лидерът в сферата на безалкохолните напитки иска да повиши информираността на света относно стереотипите и предразсъдъците и неслучайно провежда тази кампания през свещения месец Рамадан.

Кенчетата остават в емблематичните за марката цветове, но без етикети от едната страна и с надпис „Labels are for cans, not for people“ от другата.

“В Близкия изток, който е регион с над 200 националности и още по-голям брой етикети, разделящи хората, тези кенчета на Coca-Cola изпращат мощно послание, че свят без етикети е свят без различия. И че по същество всички ние сме еднакви – всички сме хора“, съобщават от агенцията, стояща зад кампанията, цитирана от AdWeek.

Като част от кампанията Coca-Cola покани група непознати мъже на вечеря в тъмна стая. Когато запалват светлините, те виждат колко погрешни са били предположенията им за това с кого вечерят. Авторите на идеята се надяват тяхното видео да насърчи хората да прекарат повече време, за да опознаят другия, преди да му залепят етикет.

 
 
Коментарите са изключени за Coca-Cola премахва етикетите си в Близкия Изток