Air Asia предлага на клиентите си достъп до Twitter

| от Иван Петров |

AirAsia ще си партнира с roKKi, компания, предлагаща интернет достъп на борда на самолети, за да предложи на своите клиенти достъп до Twitter на всички свои полети.

Тази нова услуга е част от разширяването на Wi-Fi услугите, предлагани на борда на самолетите на AirAsia от ноември миналата година. Изпълнителният директор на AirAsia Тони Фернандес, който е активен Twitter потребител, обяви старта на новата услуга чрез изпращането на първия туит от борда на самолет на AirAsia.

“Осигуряването на достъп до най-новите туитове на нашите клиенти на надморска височина от 10000 фута (3000 метра) е изключително важен момент за нас. Чатовете било то през IM или социалните мрежи са станали неразделна част от нашия живот и нашата цел е да дадем възможност на всеки да има връзка със света дори когато летят над облаците,“ каза Адриан Лим, главен изпълнителен директор на roKKi.

Пътниците на AirAia трябва да закупят roKKi Chats IM пакет ако искат да използват услугата на компанията, която ще им предостави достъп до Twitter, WeChat, WhatsApp, LINE и KakaoTalk.

Близо 4000 AirAsia полета месечно имат Wi-Fi на борда, а услугата ще бъде постепенно разширявана докато не покрие всички самолети на компанията.

 
 
Коментарите са изключени за Air Asia предлага на клиентите си достъп до Twitter