Austrian Airlines с планове за растеж през следващите 3 години

| от CHR Aero with Bloomberg |

Austrian Airlines, които са част от групата Deutsche Lufthansa AG, обявиха, че ще добавят още туристически дестинации към своята мрежа като допълнение към новия модел на ценообразуване. Новата стратегия на AUА има за цел да увеличи броя на пътниците с 10% през следващите няколко години.

Austrian Airlines, чийто пазар е предимно Източно Европа, имат за цел да увеличат броят на пътниците, ползващи услугите им, с 1.5 милиона души и да добавят около 210 милиона евро към продажбите си през следващите три до пет години, беше съобщено в специално прессъобщение на базираната във Виена авиокомпания.

Austrian Airlines са превозвачът с най-ниски оперативни разходи в групата, благодарение на споразумение с работниците и служителите да приемат по-ниско заплащане. Така се отваря вратата за постепенно разширяване на бизнеса на превозвача, както и за поемането на повече маршрути от другите авиокомпании от групата. Интересното е, че след присъединяването си към групата през 2010 година Austrian Airlines бяха сред най-малко печелившите компании, част от Lufhansa AG.

“Преструктурирането, изпълнено през последните няколко години, ни дава възможност да работим отново на най-трудите авиационни пазари“, заяли главният изпълнителен директор Ян Албрехт. „Сега имаме солидна основа и шансове за растеж, от които ние планираме да се възползваме. “

Авиокомпанията има годишни приходи от 2.1 милиарда евро и е превозила 11.2 милиона пътници през 2014, се допълва в прессъобщението. Миналата година броят на полетите беше намален с 6.4%, тъй като трафикът в Източна Европа намаля в следствие на конфликта между Русия и Украйна. Общият спад в трафика на групата за изминалата година е 2.6%.

Austrian Airlines също така имат планове да наемат още 400 работници, които да се присъединят към работната им от 6000 души. Новият модел на ценообразуване включва три вида economy class, като най-евтиният ще позволява единствено ръчен багаж. Авиокомпанията планира да увеличи и броя на дестинациите, до които лети, като добави Мавриций и де-факто столицата на Шри Ланка Коломбо. Превозвачът също планира постепенното оттегляне от употреба на остаряващия си флот от Fokker самолети за сметка на Embraer SA до 2017 година.

Авиокомпанията се стреми да сложи край на слабият ръст в приходите и броя пътниците от последните четири години като започне да оперира полети на Lufthansa, Swiss и нискобюджетната Eurowings, които също са част от групата.

Този месец Албрехт ще напусне поста си, за да стане шеф на SunExpress, съвместно предприятие на Lufthansa и Turkish Airlies, обслужващо туристически дестинации в Турция и в региона на Средиземно море. Кей Кратки, сегашен ръководител на Lufthansa Frankfurt, ще наследи Албрехт като главен изпълнителен директор на компанията през август.

 
 
Коментарите са изключени за Austrian Airlines с планове за растеж през следващите 3 години