Смятате, че сте добри в ПР-а? Uber има какво да ви предложи

| от |

Сензацията в градските превози Uber, планира да наеме „армия“ от специалисти по връзки с обществеността в опит да възстанови „поочуканата си репутация“, пише онлайн изданието Business Insider.

Припомняме, че Uber е сравнително нова услуга, която е реална алтернатива на таксиметровия транспорт, но която предлага услугите си чрез интернет приложение, а разплащанията се извършват с кредитни и дебитни банкови карти.

В последните години приложението разработено в Сан Франциско завладя големите градове по света и предизвика ответна реакция от страна на таксиметровите шофьори и местните регулаторни власти, заради това, че колите на компанията оперират без да са лицензирани. Това доведе до фактическата им забрана редица държави и градове.

Именно, за да може да презентира себе си като новаторска и добра услуга за потребителите на превозвачески услуги в града компанията планира да наеме до 70 души в Европа, които да работят под ръководството на централното управление за Стария континент, което е базирано в Амстердам, Холандия.

Само преди дни компанията направи пореден опит да натрупа добра репутация, като аноносира свое желание за партньорство с Женската организация към ООН. Тогава Uber обави, че си поставя за цел до 2020 г. да осигури над 1 млн. работни места за жени по целия свят.

В отговор изпълнителният директоро ООН Жени Фумизиле Маламбо- Нука отговори, че такова партньорство няма как да се установи.

Business Insider припомня, че към момента компанията се оценява на около 40 млрд. долара, като в нея са инвестирали гиганти като интернет търсачката Google и инвестиционната банка Goldman Sachs. / money.bg

 
 
Коментарите са изключени за Смятате, че сте добри в ПР-а? Uber има какво да ви предложи