Брандът за улично облекло Supreme, чието лого позволява цените на предмета, върху който седи, да скочат в пъти, не може да да сложи патент върху същото това логото. Но защо?
Може би основната причина е, че брандът не е автор на иконичния дизайн на логото. Бели букви с шрифт „Futura Bold Oblique“ на червен правоъгълен фон наподобява изключително много дизайна на Барбара Крюгер, която го създава още през 1981 година.
Това не е част от линията Supreme, a авторски колаж на Крюгер.
Още един аргумент срещу патента, че суперлативи не могат да се регистрират като имена на търговски марки. Думи като Supreme (от англ. ез. – върховен), „оригинален“, „превъзходен“ и т.н. не могат да бъдат регистрирани като имена на компании, защото всякакво изключително притежание върху тях е база за нелоялна конкуренция.
А и самото лого няма някакъв изключителен елемент. Фирмата разчита на червения фон и шрифта „Futura“, който също не е нейно изобретение.
Въпреки това, споменете марката Supreme пред които и да е милениал и ще ви погледнат или с радост, или с досада, но никога безразлично.