Новите маски в социалните мрежи

| от chronicle.bg |

Facebook се сдоби с Masquerade (MSQRD), селфи приложението, което позволява на потребителите да поставят върху лицето си различни по вид „маски“ – кукла, робот, лалугер, кит, мечка, Леонардо ди Каприо с две статуетки „Оскар“ и каквото още се сетите. С него хората ще могат още да запишат видео или да направят снимка, която, разбира се, да споделят с приятели в социалните мрежи или чрез съобщение. Приложението е налично за Android и iOS.

MSQRD стана изключително популярно през последните месеци и покупката от страна на Facebook едва ли е изненада за някого.

„Видео комуникацията избухна“, каза съоснователят на Masquerade Юген Невген в блог публикация. „В Masquerade работихме усилено, за да направим видеото забавно и да ангажираме потребителите чрез създаване на филтри, които подобряват и променят външния им вид. Сега сме развълнувани да обединим усилията си с Facebook и да доставим нашата технология на още повече хора. В рамките на Facebook ще бъдем в състояние да достигнем до хората в мащаб, както никога преди. За начало, ще бъдем в състояние да донесем нашата технология за аудиторията на Facebook от близо 1,6 милиарда души. Досега не сме си представяли, че това ще бъде възможно.“

Купувайки Masquerade, Facebook добива повече от един куп забавни филтри – това е покупка на сложна технологична платформа, която може да се използва и за бизнес.

Цената на MSQRD не е обявена.

 
 
Коментарите са изключени за Новите маски в социалните мрежи