След направените разкрития в статия в New York Times от Ума Търман, Куентин Тарантино отговори на обвиненията на актрисата, че й е причинил трайни физически увреждания по време на снимките на „Убий Бил“. В статията Търман признава, че Харви Уайнстийн е упражнил сексуално насилие срещу нея, а накрая завършва с разкритията си за работата с Тарантино.
В своя отговор режисьорът не е отрича, че се е изплюл в лицето на актрисата по време на сцена, в която героят на Майкъл Мадсън се изплюва върху Булката. Мъжът оправдава решението си с това, че е искал близък до нея член на екипа да извърши действието, вместо някой друг, тъй като това би причинило повече неудобства на Ума Търман и ще доведе до много повече проби на сцената.
„Харесвам Мадсън, той е чудесен актьор, но не исках да му възлагам такива задачи.“ коментира Тарантино. „Това е идеята и аз подхождам сериозно. Още повече, че аз съм режисьора, така че съм отговорен за въпросното изплюване. Знам къде да се целя, плътно до камерата съм застанал. И бум! Правя го. Ако се бях изложил и пропуснех три пъти, и тя не искаше да продължим, тогава аз съм окей с това.“
Колкото до сцената, в която Тарантино души Търман, режисьорът обяснява, че това е било нейна идея на. Това е сцената, в която убиецът Гого (Чияки Курияма) хвърля веригата си около врата на Булката и я затяга. Режисьорът, обяснява, че първоначалната идея е била веригата да бъде завързана за пилон, който е извън обсега на камерата, но желанието на Търман е било тя да бъде омотана около врата й и някой да я дърпа.
„Това беше идея на Търман. Да омотаем веригата около врата й я да я задушаваме. Не за дълго. Човек може да играе всякакви странни неща, но ако искам лицето ми да почервенее и да ми потекат сълзи, тогава трябва да бъда задавен. Така че застанах на другия край на веригата и използвахме метода само за близките кадри. След това я освободихме. Но това беше нейна идея.
Най-голямото разкритие в статията за Times е за инцидентът, който актрисата претърпява, докато кара автомобил. Ума Търман разбрала, че колата, в която трябва да се качи, не в изправност, затова е споделила с режисьора, че не се чувства комфортно да шофира сама.
„Куентин дойде във фургона ми и не искаше да чува „не“, като всеки режисьор. Беше побеснял, защото това щеше да отнеме много време. Но бях уплашена. Той каза: „Гарантирам ти, че колата е наред. Става въпрос за прав участък.“
По думите на Търман, тя била инструктирана от Тарантино да вдигне поне 65 км/ч или косата й няма да се развява по подходящия начин и ще се налага сцената да се заснема наново. Накрая при една от пробите колата се отклонила от пътя и се блъснала в дърво. Актрисата претърпява контузии от които все още не се е възстановила напълно. След публикуването на статията Търман пусна видео от въпросния инцидент в Instagram, в което обяснява, че не вини Тарантино: „той дълбоко съжалява и се разкайва за това злощастно събитие“.
Пред Deadline Тарантино казва, че инцидентът е случаят, за който съжалява най-много в живота си. Признава, че е чул притесненията на Ума да заснеме сцената, затова е решил сам да изпробва автомобила, просто за да се увери, че е бил в изправност. Мъжът допълва, че никога не е гледал на сцената като „каскадьорска“. След като е пробвал колата, е решил, че Ума може да се справи.
„Ума имаше книжка. Знаех, че е страхлив шофьор, но все пак имаше книжка. Когато приключих с карането, се радвам, защото и тя можеше да го направи. Затова отидох във фургона й и казах: всичко е наред, можеш да го направиш, участъкът е прав, всичко, което трябва да направиш е да стигнеш от точна 1 до точка 2.“
„Отговорът й беше: „Добре“. Защото ми вярваше и ми се доверяваше. Казах й, че ще е наред. Но то не беше и аз бях сгрешил. Не я принудих да влезе насила в колата. Тя влезе, защото ми се довери и ми повярва.“
Сцената е била заснета към края на деня – нещо, което Тарантино не е възприемал като проблем, когато е пробвал колата. В последната минута той решава да промени посоката, в която Търман ще шофира, за да може да я заснеме по-добре.
„Доколкото си спомням, колата трябваше да се движи от изток на запад. А можехме да я заснемем, движейки се от запад на изток. Това не засегна кадъра. Правият участък си е прав участък. Променихме началната точка така че колата да се движи в обратната посока, натам откъдето аз бях тръгнал да се спускам. И там стана сблъсъкът по-късно.“
Променяйки посоката обаче, пътят приема S-образна форма. На това място Търман удря камък и губи контрол над колата.
Въпреки че катастрофата не влошава отношенията им за постоянно, Тарантино казва, че е нарушило доверието между двамата. В продължение на дълги години Търман се опитва да се подбере до неизлъчените кадри от инцидента, но е спирана в продължение на 15 години от Уайнстийн и Тарантино. Харви Уайнстийн е искал да не се стига до съд. Режисьорът накрая й помага да се сдобие със записите малко преди признанията й в New York Times.
Тарантино споменава й, че е трябвало да бъде потърсен за коментар преди публикуването на статията, но това не било направено от авторката – Морийн Доуд.