Световната купа по футбол и ебола най-обсъждани във Фейсбук

| от |

Световната купа по футбол и епидемията с ебола оглавиха класацията на най-споделяните теми от потребителите на Фейсбук по света през 2014 г., съобщи социалната мрежа.

Световната купа е била най-споделяното събитие в света, следвана от кризата с ебола, изборите в Бразилия, смъртта на актьора Робин Уилямс и предизвикателството „кофа с ледена вода“. В топ 10 влизат още конфликтът в Газа, „Малейша еърлайнз“, която загуби два самолета през годината, „Супер боул“, протестите във Фъргюсън, щата Мисури, заради убития от полицията невъоръжен чернокож мъж и Зимните олимпийски игри в Сочи.

Но най-споделяната тема е варирала значително в различните страни. В САЩ ебола и предизвикателството „кофа с ледена вода“ заемат първите две места, следвани от Робин Уилямс, „Супер боул“ и протестите във Фъргюсън. Световната купа е под номер шест за американските потребители.

Във Великобритания най-споделяната тема е била референдумът в Шотландия, следван от предизвикателството „кофа с ледена вода“ и Световната купа по футбол. В Австралия Робин Уилямс е на първо място, следван от премиера Тони Абът и „Малейша еърлайнз“.

В Индия парламентарните избори са били най-горещата тема в страната, съобщава Фейсбук. На второ място е Индийската първа лига по крикет. В Мексико води Световното първенство по футбол, следвано от ареста на лидера на наркокартел Хоакин „Ел Чапо“ Гузман и папа Франциск. В Испания основна тема е бил шампионатът по футбол, следван от политическия активист Пабло Иглесиас и Световното първенство по футбол.

В Германия най-споделяната новина е била победата на националния отбор по футбол на Световното първенство, следвана от Бундеслигата и певицата Хелене Фишер. Във Франция на първо място е Световното първенство по футбол, следвано от президента Франсоа Оланд и американския рапър Фарел Уилямс. В Бразилия най-обсъжданата тема са били изборите, следвани от домакинството на Световното първенство по футбол и ежегодния Карнавал.

„Игра на годината“ във Фейсбук е била Cookie Jam – пъзел, измислен от компанията Social Gaming Network от Лос Анджелис. „Тя беше пусната преди по-малко от година и постигна страхотна аудитория от над пет милиона играчи“, заяви представителят на Фейсбук Дан Морис. „Игрите са от огромна важност за Фейсбук. Има стотици милиони хора, които играят игра на Фейсбук платформа или чрез Фейсбук приложение. Продължаваме да инвестираме в двете страни на това уравнение“, допълни Морис. /АФП, БГНЕС

 
 
Коментарите са изключени за Световната купа по футбол и ебола най-обсъждани във Фейсбук