Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от тях беше представянето на новата му колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му. Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на колекцията, хората ще получават своите покупки в чували за боклук, вместо в лъскави кутии с логото на дизайнера.

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат да избират между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг. Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 
Коментарите са изключени за Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“