Защо Adidas се раздели с трите ленти

| от chronicle.bg |

Само преди дни се проведе конференцията „Океани. Климат. Живот“ на организация Parley for the Oceans в централата на ООН в Ню Йорк. Именно там, спортната марка Adidas реши да представи първите си маратонки, чиято горна част е направена изцяло от рециклирани материали.

Обувката е изработена от рециклирани отпадъци и дълбоководни хрилни мрежи. Това е само началото за марката, която вече работи с Parley for the Oceans по цяла линия спортни обувки, маратонки и кецове. Те ще са направени от същите материали с цел да бъдат достъпни до почти всеки потребител.

Adidas е по-висок клас спортна марка, но има и много линии и серии за обикновени потребители.

Как се ражда идеята?

По време на конференцията „Океани. Климат. Живот“ на Parley for the Oceans в централата на ООН, организацията наблегна изключително много на състоянието на океаните и как това влияе върху промените на климата, които настъпват в последните години.

„Ние от Parley for the Oceans искаме да установим океаните като ключова част в дискусиите относно климатичните промени. Нашата цел е да повишим познанията на хората и да вдъхновим нови сътрудничества, които да допринесат за предпазването на океаните“

Adidas решават да се присъединят към кампанията година по-рано. Ерик Литке, член на борда на марката и също така член на Parley for the Oceans каза: „Ние сме невероятно развълнувани да се присъединим към Parley of the Oceans, която насочва вниманието на ООН към проблема със замърсяването на океаните. Adidas отдавна е лидер в устойчивото развитие, но това партньорство ни позволява да засегнем нови области и да създадем иновативни материи и продукти за нашите атлети. Каним всеки да се присъедини към инициативата ни да изчистим океаните.

Самата серия обувки трябва да се появи на пазара най-рано догодина.

 
 
Коментарите са изключени за Защо Adidas се раздели с трите ленти