Рецептата за успех на Гришо: „Да се събуждаш всяка сутрин с позитивна мисъл и поне една голяма цел“

| от |

Бъди активен

За Chronicle.bg Пламен Станчев

В събота “Rexona” представи рекламното си лице за България – Григор Димитров.

IMG_1586

На събитието в тенис комплекс “Малееви” освен журналисти, присъстваха и младите тенис надежди на България – деца от тенис клубове от цялата страна. Първо бяха представени децата. На въпроса “Като кой тенисист искаш да станеш, когато пораснеш?”, момчетата, разбира се, отговаряха “На Григор Димитров” . Но едно момиченце определено развесели публиката в залата, заявявайки, че иска да стане като Серина Уилямс.

Веднага след това се появи и Григор, който 15 минути отговаря на въпроси на водещата и на журналисти.

Димитров разказа за тренировъчния процес, и даде своята рецепта за успех – „Да се събуждаш всяка сутрин с позитивна мисъл и поне една голяма цел“.

На въпрос за най-тежките мачове в кариерата му, Григор посочи победите си над Новак Джокович (в Мадрид) и Анди Мъри (в Акапулко), защото “тези мачове остават в главата”, и защото в тези мачове е дал още повече от себе си.

Гришо разказа и за ситуацията от турнира в Маями, когато прекъсна мача, за да окаже помощ на едно от момичетата, подаващи топките.

След пресконференцията Димитров се запозна с децата, и заедно загряха за предстоящия тенис урок с две обиколки на корта. Всяко от децата имаше възможност да размени по няколко удара с Григор, а няколко от момчетата опитаха шанса си и на ретур срещу сервисите му.

После всички тренираха изпълнение на сервис, като Гришо им предаде един от първите уроци, които е получил от баща си – как при изпълнението на сервис трябва да си представя, че е Робин Худ, поставя стрелата в лъка, прицелва се и я изстрелва.

image (1)

След урока Григор обърна внимание и на навиването на грифа на ракетата, и остана впечатлен от уменията на малките тенисисти.

Последвa изненада от страна на организаторите – минимачле по джитбол, с което Григор се справи забележително и буквално им скри топката.

Накрая във фоайето на тенис комплекс “Малееви” около един час Григор раздава автографи и се снима с фенове.

image

Малките тенисисти със сигурност ще запазят страхотни спомени от тази среща, а ние се надяваме партньорството на “Rexona” с Григор Димитров да запали още повече малчугани по спорта, и повече възрастни – да ползват дезодоранти.

От днес Григор Димитров е номер 15 в ранглистата на ATP (нов рекорд), а в края на седмицата ще играе за България за купа “Дейвис”. Плейофният мач срещу Гърция за оставанезвъв втора група на Евро-африканската зона ще се проведе от 4 до 6 април в тенис комплекс “Илиопулис” в Атина.

От 12-ти до 20-ти април следва участие на турнира Monte Carlo Rolex Masters от категория Maters 1000 на “родна земя” в Монте Карло.

Да пожелаем на Григор да е здрав, да се радва и да ни радва с изявите си на корта, и не след дълго да махне втората цифра след единицата от класирането си в ранглистата.

Go GriShow!

 
 
Коментарите са изключени за Рецептата за успех на Гришо: „Да се събуждаш всяка сутрин с позитивна мисъл и поне една голяма цел“