Обслужването е 5-звездно, залагаме на стила, твърди директорът.
Ресторант в Лос Анджелис избра нестандартен начин да впечатли любителите на летенето. Той превръща гостите си в пасажери на борда на една от емблематичните американски авиокомпании – „Пан Ам“ от 70-те години.
Кабината е реставрирана и сега изглежда точно по начина, по който е изглеждала в разцвета на компанията. Освен това женски глас призовава „пътниците“ да се настанят удобно и се насладят на гостоприемството, предлагано от екипа. Освен това посетителите са приканвани на входа да се чекират.
Един от любимите моменти е, когато клиентите влязат в кабината. Там те получават по чаша шампанско. Менюто е от четири блюда, подобно на кетъринга по време на полет на самолет от „Пан Ам“.
Програмният директор Антъни Тот признава, че е бил обсебен от самолетите и е започнал да колекционира авиационни материали, свързани с марката „Пан Ам“. 40 години след началото на колекцията успял да сглоби ресторанта си.
Той посочва, че обслужването е 5-звездно. За разлика от днешните самолети, където има само сини седалки и сиви стени, тук се залага на стила./News7