Рекламират презервативи с пародия на „50 нюанса сиво“

| от |

Компания за производство на презервативи пусна реклама, пародия на хитовия и дългоочакван еротичен филм „50 нюанса сиво“.

В рекламата се разказва за двойка, която се опитва да вмъкне в живота си секс трикове от популярната книга, но ситуациите се получават по-скоро комично, отколкото еротично. Жената настоява да бъде обладана като в „приказката“, но мъжът й трудно разбира желанията й, като превръща сексуалния им живот по-скоро във филм на ужасите.

Двамата отиват на психолог, който успява да ги убеди, че е по-добре да правите секс според своята природа, за да изпитате истинското удоволствие, за което ще ви помогнат само … презервативите „Троян“. /БГНЕС

 
 
Коментарите са изключени за Рекламират презервативи с пародия на „50 нюанса сиво“