Въпреки изпълнението на церемонията за наградите „Оскар“ на номинирания си хит „Happy“, хип-хоп звездата Фарел Уилямс не можа да се пребори за челната позиция в класацията за албуми Топ 200 на Billboard Magazine и я отстъпи на друг рапър – Рик Рос, предаде Reuters.
Рик Рос за пети път в кариерата си оглавява престижния чарт. По данни на Nielsen SoundScan от новия му албум „Mastermind“ през изминалата седмица са продадени 179 000 копия. Фарел Уилямс заема второто място в класацията със 112 000 продадени копия от тавата си „GIRL“.
На трета позиция е саундтракът на отличената с „Оскар“ анимация „Замръзналото кралство“, от който за седмица са продадени 100 000 копия. От излизането му на пазара през ноември миналата година от албума са продадени 1,3 милиона копия.
Четвърто и пето място в албумната класацията заемат съответно звездата от „Клуб „Веселие“ Леа Мишел с дебютния си проект „Louder“ и кънтри групата „Eli Young Band“ с тавата „10 000 Towns“.
Начело в класацията за дигитални песни с 490 000 тегления от интернет за седмица отново е Фарел Уилямс с хитовото си парче „Happy“.
Фарел Уилямс работи заедно с лейбъла „Comme des Garçons“ над парфюм, който ще бъде кръстен на втория му студиен албум „GIRL“, съобщи Contactmusic. Подробности за благоуханието не се съобщават. Изглежда, че модната дизайнерка Рей Кавакубо стои зад инициативата изпълнителят на хита „Happy“ да работи заедно с лейбъла над парфюм. Изпълнителният директор на „Comme des Garçons“ Ейдриън Джофи разкри, че Фарел имал категорични виждания за това какво трябва да е благоуханието. „Той знаеше още от самото начало какъв трябва да е ароматът на парфюма“, поясни Джофи.
40-годишният хип-хоп изпълнител и музикален продуцент увери, че е очарован от сътрудничеството си с лейбъла и е развълнуван от проекта. „Поласкан съм, че работя с „Comme des Garçons“, и високо ценя опита, който придобих въз основа на това сътрудничество“, каза той.