Плочите продължиха своето завръщане през 2013 г., като продажбите на винилови албуми в САЩ достигнаха до 6 милиона единици!
За разлика от продажбата на дискове, които са намалели с 14.5% и продажбите на дигитални албуми, които са в застой, продажбите на LP са нараснали с 32 процента спрямо 4,55 милиона единици през 2012 година.
Продажбите на музика за миналата година са негативно засегнати от нарастващата популярност на стрийминг услуги като Spotify и Pandora. В резултат на това, дигиталните продажби на музика са намалели за първи път, откакто Nielsen SoundScan измерва дигиталните продажби.
Между 2002г. и 2012г., продажбите на винил в Съединените са се увеличили с 250%. За съжаление обаче, възраждането на плочите има незначителен ефект върху индустрията като цяло. През изминалата година виниловите албуми отчитат само два процента от общите продажби на албуми в САЩ, докато CD (57.2%) и дигиталните албуми (40.6%) си поделят лъвския пай от продажбите.